Δημόσιο και Δωρεάν Ενιαίο και Υποχρεωτικό Σχολείο!

Δημόσιο και Δωρεάν Ενιαίο και Υποχρεωτικό Σχολείο!

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Μαρία Καλουδιώτη: Παραιτούμαι για λόγους συνείδησης - Δεν θα παραβώ τις αξίες μου


Παρακαλώ όπως κάνετε αποδεκτή την παραίτησή μου, για λόγους συνείδησης, από διευθύντρια του Καλλιτεχνικού σχολείου Ηρακλείου Κρήτης.
Ανέλαβα να διοικώ από το 2003, ένα σχολείο που από τη φύση του διαμορφώνει ενεργούς και ελεύθερους πολίτες. Ένα σύλλογο διδασκόντων με ιδιαίτερα προσόντα και αγάπη για την εργασία του. Υπήρξα όλα αυτά τα χρόνια ανάμεσά τους, μία απ’ όλους.
Κλήθηκα σήμερα να παραβώ τις αξίες μου, τη δημοκρατική μου συνείδηση, τις αγωνιστικές μου παρακαταθήκες. Με τις εντολές που μας εδόθησαν, που στερούνται νομιμότητας, κατά τις γνωμοδοτήσεις των νομικών, δεν μου έμενε άλλος δρόμος. Με διπλό εντέλλεσθε μου ζητήθηκε να έρθω σε αντίθεση με τις συλλογικές αποφάσεις ολόκληρου κλάδου καθώς και με την απόφαση του δικού μας συλλόγου διδασκόντων, πράγμα ανόσιο.
Αγαπώ πολύ το σχολείο μου, αλλά αρνούμαι να γίνω υποχείριο ξένων εντολών. Το δημόσιο σχολείο για να γίνει καλύτερο δεν έχει ανάγκη των εντολών της Τρόικας, έχει ανάγκη από χρηματοδοτήσεις κρατικές και σχολεία σύγχρονα, από επιμορφώσεις εκπαιδευτικών.
Δεν έχει ανάγκη από αξιολογήσεις με κουτάκια που σε οδηγούν σε συμπεράσματα που εκείνοι χρειάζονται.
Την αξιολόγησή μας την εισπράττουμε καθημερινά από το βλέμμα των μαθητών μας. Το σχολείο έχει ανάγκη από ελεύθερη σκέψη και δημιουργικότητα, όχι από επιστρατεύσεις, αλλά ούτε και από απολύσεις.
Έχει ανάγκη από καθηγητές που θα διορίζονται στην ώρα τους και με το άνοιγμα των σχολείων και όχι παραμονές του Πάσχα.
Ένα τέτοιο σχολείο ονειρεύτηκα, ανοιχτό, ελεύθερο, δημιουργικό και πάλευα συνέχεια γι αυτό. Σήμερα δυστυχώς, η άποψή μου για την εκπαίδευση έπρεπε να γίνει πράξη με αυτή μου την παραίτηση. Θα υπερασπιστώ έτσι το Σύνταγμα της Ελλάδας και το Δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης όπως αυτό ορίζει. Εξ άλλου σε αυτό ορκίστηκα όταν διορίστηκα.
Δεν θα σταματήσω ούτε στιγμή να αγωνίζομαι για τα δικαιώματα μου αλλά και των υπόλοιπων συναδέλφων μου που θίγονται. Εννοείται πως θα χρησιμοποιήσω κάθε νόμιμο μέσον για να τα διεκδικήσω.
ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΟΥΔΙΩΤΗ
(Διευθύντρια Καλλιτεχνικού Σχολείου Ηρακλείου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου